Grywalizacja to zwiększanie zaangażowania i satysfakcji płynącej z wykonywanych zadań, dzięki zastosowaniu mechanizmów znanych z gier fabularnych czy komputerowych.
Czy zdarzało Ci się przysypiać na lekcji bądź wykładzie? Wiemy, że tak. Na naszych szkoleniach to Ci się nie uda.
Poniżej dowiesz się dlaczego.
Grywalizacja to zwiększanie zaangażowania i satysfakcji płynącej z wykonywanych zadań, dzięki zastosowaniu mechanizmów znanych z gier fabularnych czy komputerowych.
Mechanizmy grywalizacyjne wykorzystywane są dzisiaj w bardzo wielu obszarach, m.in. w: marketingu, sprzedaży, programach lojalnościowych, e-commerce, rekrutacji i szkoleniach
Grywalizację wykorzystujemy na dwóch etapach procesu szkoleniowego: w samych szkoleniach i w działaniach follow-up.
Dzięki zastosowaniu narzędzi grywalizacyjnych szkolenia stają się nie tylko atrakcyjniejsze, ale i efektywniejsze. Uczestnicy są w trakcie szkoleń bardziej zaangażowani, a dzięki wciągającej rozgrywce zapamiętują więcej.
NAJWAŻNIEJSZE RÓŻNICE MIĘDZY SZKOLENIAMI TRADYCYJNYMI, A OPARTYMI NA GRYWALIZACJI.
Szkolenia tradycyjne |
szkolenia grywalizacyjne |
|
---|---|---|
Atrakcyjność przekazu |
Niska |
Wysoka |
ZAANGAŻOWANIE UCZESTNIKÓW |
Niskie – średnie |
Wysokie |
Teoria vs praktyka [gra] |
50 / 50 |
20 / 80 |
Przekaz wiedzy |
Tak |
Tak |
Praktyczny trening umiejętności |
Nie |
Tak |
PRZYKŁADY PROJEKTÓW FOLLOW-UP
Pierwszy w Polsce praktyczny podręcznik ujawniający techniki najlepszych windykatorów. Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich rozmów – sprawdź co robią inni. Książka jest efektem 20 000 odsłuchanych rozmów, tysięcy godzin spędzonych w salach szkoleniowych z windykatorami oraz niezliczonych godzin analiz i pomiarów efektywności perswazyjnej.