Doświadczeni bokserzy twierdzą, że im więcej potu na treningu, tym mniej krwi w ringu. Na boksie się nie znamy, ale znamy się na rozwoju windykatorów i wiemy, że przećwiczenie nowych technik przed rozmową z realnym klientem dodaje pewności windykatorowi i sprawia, że łatwiej i chętniej korzysta z nowopoznanych technik po powrocie do pracy.
To zaprojektowana na zamówienie przenośna Centralka Telefoniczna. Jej konstrukcja pozwala na prowadzenie i rejestrowanie symulowanych rozmów windykacyjnych przez 14-tu uczestników szkolenia jednocześnie. Trening przy użyciu MCC powala rozwijać kompetencje windykacyjne w środowisku najbardziej zbliżonym do codziennej pracy.
Pierwszy w Polsce praktyczny podręcznik ujawniający techniki najlepszych windykatorów. Jeśli chcesz zwiększyć skuteczność swoich rozmów – sprawdź co robią inni. Książka jest efektem 20 000 odsłuchanych rozmów, tysięcy godzin spędzonych w salach szkoleniowych z windykatorami oraz niezliczonych godzin analiz i pomiarów efektywności perswazyjnej.