Doświadczeni bokserzy twierdzą, że im więcej potu na treningu, tym mniej krwi w ringu. Na boksie się nie znamy, ale znamy się na rozwoju windykatorów i wiemy, że przećwiczenie nowych technik przed rozmową z realnym klientem dodaje pewności windykatorowi i sprawia, że łatwiej i chętniej korzysta z nowopoznanych technik po powrocie do pracy.
To zaprojektowana na zamówienie przenośna Centralka Telefoniczna. Jej konstrukcja pozwala na prowadzenie i rejestrowanie symulowanych rozmów windykacyjnych przez 14-tu uczestników szkolenia jednocześnie. Trening przy użyciu MCC powala rozwijać kompetencje windykacyjne w środowisku najbardziej zbliżonym do codziennej pracy.
Praca w windykacji nie należy do lekkich, łatwych i przyjemnych. Najczęściej lubią ją Ci, którzy z jednej strony osiągają dobre wyniki, a z drugiej nie czują tak ogromnego obciążenia jej codziennością. Tę książkę pisałem z myślą o doskonaleniu się w obu tych obszarach. Znajdziesz w niej zatem pokaźną dawkę nowych technik, ale także garść metod pozwalających zadbać o komfort pracy w tym trudnym zawodzie.