Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Bo to okazja do zdobycia kluczowych kompetencji w zakresie obsługi klienta spóźniającego się z płatnościami. Podczas szkolenie nie tylko otrzymasz praktyczne i sprawdzone przez setki windykatorów narzędzia perswazyjne do wykorzystania w rozmowach telefonicznych, ale będziesz mieć również okazję przetestować je osobiście i uzyskać informację zwrotną. Szkolenie opuścisz nie tylko z nową wiedzą, ale także z nowymi, konkretnymi umiejętnościami.
Co zyskasz?
✅ poznasz, a następnie przetrenujesz techniki, które stosują najlepsi windykatorzy
✅ uzyskasz informację zwrotną do swoich rozmów
✅ nabierzesz więcej pewności siebie do prowadzenia rozmów windykacyjnych
✅ dowiesz się jak podnosić spłacalność swoich deklaracji
✅ zwiększysz komfort i skuteczność pracy dzięki nowym kompetencjom
Opinie
„Szkolenie bardzo profesjonalne, innowacyjne pod względem formy, niesamowicie praktyczne…”
Emilia Bartosik, Kierownik Zespołu
„…Podczas szkolenia rzuca się w oczy niesamowita wiedza i doświadczenie prowadzących, nie ma dla nich trudnych pytań…”
Daria Dzieninis, Kierownik Działu Windykacji
„…Co warto podkreślić inwestowanie w ich szkolenia zwraca się”
Iwona Chmielewska-Frąk, Dyrektor Departamentu Monitoringu i Windykacji
„Pełen profesjonalizm, świetni trenerzy, maksymalna dawka wiedzy i umiejętności praktycznych…”
Agata Haciuk, Team Leader Kancelaria Medius
„Szkolenie wyróżnia się na tle innych nie tylko sposobem jego prowadzenia, ale również możliwością przetestowania zdobytych umiejętności za pomocą mobilnego CC…”
Izabela Patek, p.o. Kierownika Działu Monitoringu Należności
„Miałam przyjemność zdobyć cenne umiejętności w rozmowach z dłużnikami oraz zastosowanie pewnych reguł, które z pewnością wykorzystam w pracy zawodowej. Sposób prowadzenia szkolenia w formie gier windykacyjnych robi duże wrażenie oraz potęguje pozytywne emocje. Szczerze polecam”
Edyta Zabawa, Młodszy Analityk ds. Windykacji
Jak wygląda szkolenie?
DZIEŃ 1:
RYWALIZACJA: Przez cały pierwszy dzień szkolenia będziesz częścią rozgrywki toczonej przy ośmiu kolejnych stolach gier. Każdy stół rozwinie u Ciebie inną kompetencję windykacyjną.
TECHNIKI: W trakcie pierwszego dnia szkolenia skompletujesz kilkadziesiąt technik windykacyjnych, które trafią do Twojego segregatora
SKRYPTY: Inaczej niż w tradycyjnych szkoleniach, tutaj od Ciebie będzie zależało jak gruby segregator będziesz miał opuszczając szkolenie. Dwóch identycznych nie będzie.
DIALOG: Nie samą grą uczestnik żyje. Podczas szkolenia odbywają się tzw. Okna Dialogu Perswazyjnego, na których będziesz miała czas na refleksję, wyciąganie wniosków i pytania.
NAGRODA: Ostatecznym celem gry w pierwszym dniu jest zdobycie nagrody głównej ukrytej w sejfie. To pakiet ponad 100 zwrotów windykacyjnych powyciągany z rozmów najlepszych windykatorów, do natychmiastowego zastosowania.
DZIEŃ 2:
MOBILNE CALL CENTER: W drugim dniu szkolenia wykorzystujemy Mobilne CC, dzięki czemu będziesz mógł na gorąco testować zdobyte techniki, a następnie otrzymasz informację zwrotną.
Program szkolenia
Dzień 1
Formuła: Grywalizacja.
Moduł 0: Zasiądź do gry
Cel gry/ Program/ Harmonogram/ Zasady
MODUŁ 1: Veni
Gra nr 1: Robert Cialdini multimedialnie
Gra nr 2: Puzzle windykacyjne
Gra nr 3: Sankcje 4d
Okno dialogu perswazyjnego –grywalizacyjny feedback
MODUŁ 2: Vidi
Gra nr 4: Czy leci z nami pilot?
Gra nr 5: Klucznik
Gra nr 6: Wilcze doły
Okno dialogu perswazyjnego – grywalizacyjny feedback
MODUŁ 3: Vici
Gra nr 7: Turniej negocjacyjny
Gra nr 8: Karty na stół
Okno dialogu perswazyjnego – grywalizacyjny feedback
MODUŁ 4: Zanim odejdziesz od stołu
Podsumowanie gry – wypracowane techniki
Wnioski /Nagrodzenie zwycięskiej grupy
Dzień 2
Formuła: Mobilne CC.
Moduł 1: Wprowadzenie
Jak i gdzie implementować poszczególne techniki?
Plan i strategia na rozmowę
Moduł 2: Trening negocjacji i argumentacji
Jak negocjować by poznawać maksymalną możliwą kwotę do wpłaty?
Jak rozpoczynać rozmowę by mieć „z górki”?
Trzy sposoby reakcji na wymówki stosowane przez najlepszych windykatorów
Jakich pytań bezwzględnie się wystrzegać?
Jak zwiększyć siłę wypowiadanych sankcji 4-krotnie?
Jak sankcjonować na wczesnych etapach bez użycia sankcji formalnych?
MODUŁ 3: Trening kontroli i wywierania wpływu
Jak utrzymać kontrolę w rozmowie i zaoszczędzić czas?
Jak pokazywać kierunek rozmowy?
Jak zbudować regułę autorytetu w ciągu 5 sekund i zwiększyć uległość klienta?
Czy Klienci się odwzajemniają?
Jak budować zaangażowanie do spłaty?
Trener
Krzysztof Tomczuk – Ekspert w zakresie perswazji windykacyjnej. Autor podręcznika „Czego nie zdradzą Ci najlepsi windykatorzy”.
Propagator nowoczesnych metod szkoleniowych. Pasjonat pomiarów czynników skuteczności interwencji windykacyjnych.
Pracował jako telewindykator w dwóch dużych bankach i firmie windykacyjnej. Swój pierwszy milion ściągnął w 2008 roku.
Regularnie odsłuchuje rozmowy windykatorów z różnych branż w ramach audytów przed szkoleniami oraz monitoringów poszkoleniowych. Jest autorem DNA Windykatora – narzędzia do pomiarów jakości perswazyjnej i negocjacyjnej. Osobiście odsłuchał prawie 20000 rozmów.
Co? Gdzie? Kiedy?
Formuła szkolenia: Grywalizacja + Mobilne CC
Miejsce i termin: 26-27.10.2023, Warszawa
Cena za uczestnika: 1390zł netto (1709,70zł brutto)
Ilość uczestników: 12
Godziny trwania: dzień 1 (9.00-16.00) dzień 2 (8.00-15.00)
Co zawiera cena?
✅2-dniowe szkolenie „PROFESJONALNY WINDYKATOR – Mała i Średnia firma”
✅Pełny catering (przerwy kawowe, obiadowe)
✅Indywidualne skrypty poszkoleniowe
✅Certyfikat „Profesjonalny windykator”
✅30-dniowe darmowe konsultacje (telefonicznej i mailowe)