
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
Jeżeli chcesz, aby wysyłane przez Ciebie pisma wyróżniały się na tle wszystkich innych, wyciąganych ze skrzynki. Jeżeli cenisz sobie komfort swojej pracy i zależy Ci, aby Twoje maile działały jak klucz do sejfu – jedno otwarcie, zero pytań. To zapraszam Cię z wielką przyjemnością na pierwsze w Polsce szkolenie z prostego języka zaprojektowane dla windykatorów.
Podczas szkolenia:
- poznasz mechanizmy rządzące prostym językiem,
- przećwiczysz ich stosowanie na przykładach windykacyjnych,
- otrzymasz informację zwrotną.
Dostarczymy Ci konkretnych narzędzi, które pozwolą udoskonalić firmowe pisma, maile i SMS-y oraz zwiększą skuteczność komunikacji.
Co zyskasz?
✅Skuteczniejszą komunikację
✅Większe zaufanie klientów
✅Umiejętności zapobiegania sytuacjom konfliktowym
✅Krótszy czas obsługi jednego klienta
✅Bardziej przyjazny wizerunek firmy
Czego się nauczysz?
➡️Formułowania jasnych i zrozumiałych komunikatów, które nie wymagają dodatkowych wyjaśnień
➡️Stosowania prostego języka bez żargonu i skomplikowanych zwrotów, zachowując profesjonalny ton wypowiedzi
➡️Prowadzenia komunikacji pisanej w sposób budujący zaufanie i otwartość u rozmówcy
➡️Łączenia zasad prostego języka z elementami ekonomii behawioralnej, aby efektywnie wpływać na decyzje klientów
➡️Unikania błędów w komunikacji, które mogą powodować nieporozumienia lub opóźnienia w procesie windykacyjnym
Program szkolenia
Dzień 1
Moduł 0: Wprowadzenie
Po co mi prosty język?
Dlaczego standardowa komunikacja zawodzi?
MODUŁ 1: Merytoryka
Które elementy i w jaki sposób należy upraszczać?
Jak zamienić żargon w czytelną komunikację?
Jak pokonać klątwę wiedzy?
Windykacyjna triada, czyli „must be written” każdego wezwania?
MODUŁ 2: Struktura
Co napisać w pierwszym akapicie?
Jak stworzyć nawigację w wezwaniu?
Jaka jest optymalna ilość akapitów?
Do lewej, do prawej, do środka, a może wyjustować?
Co robić z podstawami prawnymi w tekście?
Jak tworzyć, gdzie umieszczać i czym wypełniać tabelki?
Dzień 2
Moduł 3: Gramatyka
Jak długie powinny być zdania?
Czym jest mroczna gramatyka i jak jej unikać?
Czy istnieje idealny szyk zdania?
Czym są słowa magiczne i dlaczego warto z nich zrezygnować?
jak wyeliminować rzeczowniki zombie?
MODUŁ 4: Relacje
Czy w windykacji można pozdrawiać?
Pani? Pan? Państwo? A może na „Ty”?
Jak uspójnić powitanie z pożegnaniem?
MODUŁ 5: Best practice
Jak może wyglądać idealne wezwanie do zapłaty?
Jak zmierzyć skuteczność swoich nowych wezwań?
Ile realnie można zyskać na upraszczaniu wezwań?
Trener

Krzysztof Tomczuk – Ekspert w zakresie perswazji windykacyjnej. Autor książek: „Czego nie zdradzą Ci najlepsi windykatorzy” oraz „Windykować i nie zwariować”. Propagator nowoczesnych metod szkoleniowych. Pasjonat pomiarów czynników skuteczności działań windykacyjnych.
Wspiera rozwój windykatorów w obszarach: negocjacji, emisji głosu, odporności psychicznej oraz stosowania standardu prostego języka.
Co? Gdzie? Kiedy?
Formuła szkolenia: Online, Platforma Teams
Termin: 13-14.03.2025
Czas trwania: dzień 1 (9.00-13.00) dzień 2 (9.00-13.00)
Cena za uczestnika: 990zł netto (1 217,70 brutto)
Ilość uczestników: 12 (decyduje kolejność zgłoszeń)
Co zawiera cena?
✅2-dniowe szkolenie online na platformie Teams
✅Skrypt poszkoleniowy
✅Certyfikat „Windykuję PROsto”
Zgłoszenia
Zgłoś się tak jak lubisz:)
SPOSÓB 1: Wypełnij formularz poniżej
SPOSÓB 2: napisz maila biuro@architekciwindykacji.pl
SPOSÓB 3: zadzwoń 668164517
Zgłoszenie mailowe, telefoniczne lub przez formularz oznacza rezerwacje miejsca.
Po dokonaniu zgłoszenia opłać wystawioną i przesłaną do Ciebie fakturę proformę w ciągu 7 dni, a ostatecznie zagwarantujesz sobie uczestnictwo. Jeżeli do szkolenia pozostało mniej niż 7 dni, faktura zostanie wystawiona z terminem płatności przypadającym na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia.