Dzień 1:
Pierwszy dzień szkolenia w całości poświęcony jest ćwiczeniom głosowym prowadzonym przez logopedę medialnego i trenera emisji głosu Katarzynę Moskal. Windykatorzy poznają warunki prawidłowej emisji głosu, uczą się jak operować swoim głosem, jak kształtować wyrazistą mowę i dobrą dykcję. Ponadto pracują nad ekspresją mowy, by unikać monotonii w wypowiedziach. Dowiadują się jak przeprowadzać rozgrzewkę głosu, jak eliminować napięcie i jak mówić wyraźniej także w przypadku trudnych zbitek.
Dzień 2:
Drugiego dnia wykorzystujemy Mobilne Call Center i uczestnicy trenują nowo nabyte kompetencje oraz otrzymują informacje zwrotne.
12 kwietnia 2023
Jak to możliwe, że niektórym windykatorom klienci przerywają już w pierwszych sekundach rozmowy, gdy w tym samym czasie innych słuchają w skupieniu do końca? W jaki sposób zwiększać koncentrację klientów na tym co mówimy? W przygotowanej dla Ciebie 5-odcinkowej serii „Windykator ma głos” znajdziesz odpowiedź zarówno na powyższe pytania, jak i wiele innych związanych z […]
19 kwietnia 2023
Wraz z Katarzyną Moskal z Akademii Głosu oddajemy do Twojej dyspozycji drugi odcinek serii „Windykator ma głos”: Oddychanie. Jeżeli umknął Ci odcinek premierowy, możesz go wciąż obejrzeć tutaj:) Tym razem skupiliśmy się na oddychaniu i z tego odcinka dowiesz się: ➡️ Co to znaczy właściwe oddychanie? ➡️ Czy mężczyznom łatwiej oddychać przeponą? ➡️ Jak poradzić […]
25 lutego 2024
Gdy mówimy o rozwoju windykatorów telefonicznych bardzo często na myśli mamy szeroko rozumiane kompetencje negocjacyjne. I jest to chyba również najczęstszy rodzaj zapytań szkoleniowych, na które jako Architekci Windykacji odpowiadamy. Tymczasem obszarów, w których budowę warto zainwestować, bo mają realny wpływ na skuteczność i komfort pracy w tym zawodzie jest więcej. Mało tego, nie do […]