Jak to możliwe, że niektórym windykatorom klienci przerywają już w pierwszych sekundach rozmowy, gdy w tym samym czasie innych słuchają w skupieniu do końca? W jaki sposób zwiększać koncentrację klientów na tym co mówimy?
W przygotowanej dla Ciebie 5-odcinkowej serii „Windykator ma głos” znajdziesz odpowiedź zarówno na powyższe pytania, jak i wiele innych związanych z prawidłową emisją głosu.
Wszystkie techniki negocjacyjne czy argumentacyjne mogą działać lepiej, jeśli mają mocny fundament. Dlatego wspólnie z Katarzyną Moskal, z Akademii Głosu przygotowaliśmy dla Ciebie, całkowicie darmowy materiał.
Nowy odcinek co środę. Zapisz się na newsletter, a nie przegapisz żadnego.
1️⃣ Rozgrzewka 12.04.2023
2️⃣ Oddychanie 19.04.2023
3️⃣ Tempo i intonacja 26.04.2023
4️⃣ Dykcja 03.05.2023
5️⃣ Higiena głosu 10.05.2023
- ZOBACZ RÓWNIEŻ:
- Dłużnicy są dzisiaj wyedukowani
- Techniki windykacyjne, cz. 23: Ożywiając sankcję, ożywiasz klienta
- Techniki windykacyjne, cz.3: Postaram się
- Windykator skuteczny czy efektywny?
Zdjęcie główne by DCStudio on Freepik