Zamknij
Architekci Windykacji | Szkolenia windykacyjne
  1. Psychologia cen w windykacji – jak wykorzystać taktyki pricingowe przy ofertowaniu ugód?
  2. Ściąga dla windykatora telefonicznego – zajęcia komornicze 2025
  3. Techniki windykacyjne, cz.30: Brzydkie słowo na „A”
  4. Jak uniknąć zombie w wezwaniach do zapłaty?
  5. Wezwanie do zapłaty 3.0 – jak uproszczenie treści i grafika mogą zwiększyć skuteczność?
  6. Windykuję PROsto – odzyskuj długi z mocą prostego języka!
  7. Po co śródtytuły w wezwaniach do zapłaty?
  8. Nowy katalog szkoleń dla firm na 2025 rok!
  9. Po co badać odporność psychiczną windykatorów?
  10. 6 sposobów, aby poprawić skuteczność swoich pism
  11. O co chodzi z tym prostym językiem?
  12. TOP 5 najchętniej czytanych artykułów w 2024
  13. Czy z windykacją jest jak z jazdą na rowerze?
  14. Modus prohibitus* windykatora
  15. Techniki windykacyjne, cz.29: Perswazja jest wszędzie
  16. Każdy klient jest inny – czy na pewno?
  17. Opinie o książce „Windykować i nie zwariować”
  18. Black Week! Zainwestuj w swoje umiejętności z rabatami do 30%!
  19. Refleksje po dekadzie rozwoju windykatorów
  20. W zdrowym windykatorze zdrowy duch
  21. Jak zaplanować rozwój windykatorów?
  22. „Windykować i nie zwariować” Wkrótce rusza sprzedaż książki!
  23. Windykator musi być twardy jak skała! Czy na pewno?
  24. Postaw na rozwój swoich windykatorów! Wyślij ich na najbliższe szkolenie 22-23.04.2024 Warszawa
  25. Techniki windykacyjne, cz.28: Pani się nie martwi, to będzie zapłacone
  26. Techniki windykacyjne, cz.27: Burdel tam macie!
  27. Techniki windykacyjne, cz.26: Ja Panu nie przerywałem
  28. Szkolenie otwarte: Profesjonalny Windykator, Warszawa 22-23.04.2024
  29. Wielka piątka windykatora telefonicznego
  30. Szkolenie Profesjonalny Windykator, 30-31.01.2024 Wrocław
  31. Szkolenia z windykacji: online czy stacjonarne?
  32. Testy wiedzy. Czy ludzie mogą je polubić?
  33. Rozwój windykatorów w formule P.O.W.E.R.
  34. Chcesz mieć zespół zaangażowanych i kompetentnych windykatorów? Tego nie rób.
  35. Techniki windykacyjne, cz.25: To co robimy?
  36. Jak reagować na pytania klientów w zakresie: umorzeń, przedawnień czy upadłości (wideo)
  37. Techniki windykacyjne, cz.24: Przecież podpisał Pan umowę
  38. Zadaj swoje pytanie Komornikowi
  39. „Windykator ma głos”, cz.5: Higiena głosu (Wideo)
  40. „Windykator ma głos”, cz.4: Dykcja (Wideo)
  41. „Windykator ma głos”, cz.3: Tempo i intonacja (Wideo)
  42. „Windykator ma głos”, cz.2: Oddychanie (Wideo)
  43. „Windykator ma głos”, cz.1: Rozgrzewka (Wideo)
  44. Techniki windykacyjne, cz. 23: Ożywiając sankcję, ożywiasz klienta
  45. Windykator z rynku pierwotnego czy wtórnego?
  46. Techniki windykacyjne, cz.22: Kłamią czy nie kłamią? Oto jest pytanie
  47. Szkolenie to poligon doświadczeń
  48. Jak stworzyć dobry arkusz odsłuchów?
  49. Techniki windykacyjne, cz.21: Nie bój się chwalić
  50. Odprawa przed szkoleniem
  51. Jak zdobyć książkę „Czego nie zdradzą Ci najlepsi windykatorzy” za darmo?
  52. Techniki windykacyjne, cz.20: O tym lepiej nie zapominać
  53. Techniki windykacyjne, cz.19: A co mi tam te odsetki?
  54. Szkolenie otwarte 16-17.03.2023, Warszawa
  55. Test kompetencji windykacyjnych – Sprawdź się!
  56. Techniki windykacyjne, cz:18: Diagnoza finansów
  57. Podszkoliłem sztuczną inteligencję w rozmowach windykacyjnych
  58. Wyszkolimy Ci trenera
  59. Techniki windykacyjne, cz.17: Prosta wymówka, która wciąż zaskakuje
  60. Techniki windykacyjne, cz.16: Święty spokój
  61. Techniki windykacyjne – cz.4: Schemat rozmowy windykacyjnej
  62. Techniki windykacyjne, cz.15: W Nowy Rok z długami?
  63. Jakie wybrać szkolenie: otwarte czy zamknięte?
  64. Techniki windykacyjne, cz.14: Współczuj mi i płać
  65. Techniki windykacyjne, cz.13: Kiedy Pan zapłaci?
  66. Techniki windykacyjne, cz.12: Matrix
  67. Dłużnicy są dzisiaj wyedukowani…
  68. Techniki windykacyjne, cz.11: Sankcjonowanie równoległe
  69. Windykuje prokliencko…czyli jak?
  70. Windykacja w małej firmie, cz.3: LUDZIE
  71. Windykacja w małej firmie, cz.2: PROCES
  72. Windykacja w małej firmie, cz.1: TELEFON
  73. Kurs windykacji online dla mikro, małych i średnich firm
  74. Techniki windykacyjne – cz.10: Ja tu tylko kwiatki podlewam…
  75. Techniki windykacyjne – cz.9: Co Kazimierz Górski miałby do powiedzenia windykatorom?
  76. Windykator skuteczny czy efektywny?
  77. 5 powodów dla których windykatorzy przeciągają rozmowy
  78. Ostatnie szkolenie windykacyjne w 2020 roku
  79. Szkolenie z windykacji 30-31.03.2020 Warszawa MŚP
  80. 4 trendy w windykacji na 2020 rok
  81. Jak nie zostałem Lewandowskim windykacji?
  82. Ankieta dla Windykatorów telefonicznych
  83. Co mają wspólnego windykatorzy z potworami?
  84. Odsłuchy nie muszą być nudne
  85. Zdobądź certyfikat Trenera windykacji
  86. Techniki windykacyjne – cz.8: Świąteczne sankcjonowanie
  87. Trener windykacji…w abonamencie?
  88. Otwarte Szkolenie windykacyjne 25-26/10/2018 Wrocław
  89. Jak mierzyć jakość windykatorów?
  90. Techniki windykacyjne – cz.7: Wakacyjne wymówki
  91. Techniki windykacyjne – cz.6: Promocja na spłatę długu
  92. Techniki windykacyjne – cz.5: Wymówki dłużników
  93. Techniki windykacyjne – cz.3: Postaram się
  94. Jak tworzyć efektywne skrypty poszkoleniowe?
  95. Dlaczego tak wielu Windykatorów jeszcze o to pyta?
  96. 500+ przeszkolonych windykatorów w 2017 roku!
  97. Jak zwiększyć pewność siebie Windykatora w 2 minuty?
  98. Techniki windykacyjne – cz.2: Narzędzia negocjacyjne, które każdy powinien znać
  99. Jak walczyć z efektem jojo w szkoleniach windykacyjnych
  100. Techniki windykacyjne – cz.1: 4 kluczowe zasady negocjacji
  101. Skuteczna analiza potrzeb przy szkoleniach windykacyjnych
  102. Szkolenia windykacyjne dla Kancelarii Komorniczych – nowy trend!
  103. Zaangażowani windykatorzy, czyli grywalizacja wchodzi do szkoleń
  104. Szkolenia w salach wewnętrznych czy poza firmą?
  105. Szkolenia, kursy czy warsztaty windykacyjne. Co wybrać?

Książki dla windykatorów

Pracujesz w windykacji i chcesz robić to dobrze – ale nie kosztem własnego spokoju? Te książki to praktyczne wsparcie w codziennych rozmowach, negocjacjach i radzeniu sobie z emocjami – zarówno klientów, jak i własnymi. To zbiór konkretnych technik i doświadczeń, które pomogą Ci lepiej dogadywać się z ludźmi, skuteczniej odzyskiwać należności i… spokojniej kończyć każdy dzień.

Podręcznik windykatora