Wykształcenie profesjonalnego trenera, którego jedynym zadaniem nie będzie comiesięczny odsłuch wraz z suchą informacją zwrotną na skrzynkę windykatora musi potrwać. Wyposażenie go zarówno w narzędziownię stricte trenerską i dodatkowo zbudowanie u niego windykacyjnej bazy merytorycznej musi kosztować. W trakcie nabywania tej wiedzy przyszły trener musi mieć też czas na przekuwanie jej w umiejętności i zbieranie doświadczeń na sali szkoleniowej oraz w kontaktach 1 na 1. Popełnianie błędów i wyciąganie wniosków. Jeśli będzie ambitny, kreatywny i naprawdę polubi to co robi, zacznie eksperymentować jeszcze więcej i szukać nowych rozwiązań. Będzie testował nowe formy szkoleń, sprawdzał różne metody wsparcia w rozwoju, aż w końcu stanie się trenerem jakiego warto i opłaca się mieć w swojej firmie. Doświadczonym, pełnym wiedzy, wniosków i analiz. Gotowym wykorzystać cały ten pakiet do wsparcia firmy w osiąganiu celów biznesowych. Ale to trochę potrwa. Raczej lata, niż miesiące.
Skąd to wiem? Bo sam taką drogę przeszedłem.
Dlatego proponujemy alternatywne rozwiązanie „na już”, dla powyższego długotrwałego i kosztownego procesu. Proponujemy naszego Trenera (lub cały zespół) w abonamencie.
Trwałe zmiany kompetencyjne można osiągnąć tylko poprzez stałe i regularne wsparcie rozwojowe. Jednorazowe szkolenie bez dalszego planu, pomiarów i wsparcia prawie zawsze polegnie. Windykator po powrocie ze szkolenia nie może zostać sam ze sobą, bo każdy dzień z nowymi technikami będzie dla niego wychodzeniem ze strefy komfortu. I w końcu paliwo mu się skończy. Nawet jak będzie widział pozytywne efekty na wynikach.
Przeczytaj też: Jak mierzyć jakość windykatorów.
Co możemy zaoferować w ramach abonamentu?
Sprawdzone, długofalowe działania rozwojowe z nastawieniem na realizację celów biznesowych:
- wprowadzenie zweryfikowanej i skutecznej metodologii odsłuchów
- comiesięczne odsłuchy wraz z informacją zwrotną 1 na 1 od doświadczonego trenera
- pomiar i weryfikacja postępów oraz korelacja z odzyskiem
- regularne warsztaty z podziałem na grupy kompetencyjne
- wykorzystanie Mobilnego Call Center do treningów wybranych umiejętności
- szkolenia z wykorzystaniem grywalizacji
- mailingi z technikami windykacyjnymi dedykowanymi obsługiwanym sprawom
- konkursy rozwojowe (np. Oskary windykacyjne)
- utworzenie Bazy Rozmów Wzorcowych
- wsparcie rozwojowe managerów/trenerów
- konsultacje systemów premiowych
…I wiele, wiele innych.
A gdyby jeszcze koszt takiej usługi był niższy niż koszty utrzymywania trenera na etacie? Zadzwoń: 668 164 517 lub napisz: biuro@architekciwindykacji.pl