Zamknij
Architekci Windykacji | Szkolenia windykacyjne
Blog.

Odprawa przed szkoleniem

Odprawa przed szkoleniem

Wyobraź sobie, że dostałeś zielone światło na zamówienie dla swojego zespołu szkolenia windykacyjnego. Zebrałeś oferty z rynku, porównałeś i ostatecznie dokonałeś wyboru. Dopilnowałeś obiegu dokumentów, ustaliłeś wszelkie szczegóły logistyczne, wszystko zapięte na ostatni guzik. Jeszcze tylko informacja do ludzi i gotowe.

Co komunikować na odprawie przed szkoleniem?

1. Cel
Powiedz ludziom co jest celem szkolenia. Wyjaśnij dlaczego firma zdecydowała się na inwestycję w szkolenie dla nich.

2. Oczekiwania
Zakomunikuj jakiej postawy oczekujesz podczas szkolenia.

3. Weryfikacja i wsparcie
Doprecyzuj w jaki sposób będziesz weryfikował wiedzę zawartą w szkoleniu i na jakie wsparcie z Twojej strony ludzie mogą liczyć.

Przykład:
Wiecie, ze od dawna zabiegałem o szkolenie rozwojowe dla Was. Macie różne doświadczenie, różny poziom kompetencji, a mi zależało, aby każdy podczas takiego warsztatu mógł wyciągnąć dla siebie nowe zwroty, nowe techniki i trochę inspiracji.

Oczekuje, że każde z Was podczas szkolenia skupi się na swoim rozwoju i zbierze sporo informacji zwrotnej. Forma szkolenia jest tak dobrana, abyście nie mieli z tym problemu?

Po powrocie ze szkolenia będę chciał spotkać się z każdym indywidualnie, by omówić plan pracy zakładający wykorzystanie nowych narzędzi. Będę podczas szkolenia z Wami w roli obserwatora, by uzyskać tę samą wiedzę co Wy i móc Was wspierać.

Oczywiście: cele, oczekiwania i sposoby weryfikacji mogą być różne, ważne jednak by nie zapominać o żadnym z tych trzech obszarów.
Owocnych odpraw:)

Zdjęcie główne rawpixel.com on Freepik

Nowa wiedza co miesiąc na Twojej skrzynce! Ebook w prezencie na start.

Subskrybuj i zgarnij prezent!

Nowa wiedza co miesiąc na Twojej skrzynce.

Proszę czekać...

Sprawdź skrzynkę  i odbierz ebooka. 

Zobacz spis wszystkich artykułów
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Książki dla windykatorów

Pracujesz w windykacji i chcesz robić to dobrze – ale nie kosztem własnego spokoju? Te książki to praktyczne wsparcie w codziennych rozmowach, negocjacjach i radzeniu sobie z emocjami – zarówno klientów, jak i własnymi. To zbiór konkretnych technik i doświadczeń, które pomogą Ci lepiej dogadywać się z ludźmi, skuteczniej odzyskiwać należności i… spokojniej kończyć każdy dzień.

Podręcznik windykatora