Dzień 1.
Przez cały pierwszy dzień uczestnicy rywalizują w wybranych zespołach przy ośmiu kolejnych stolach gier. Każdy stół to jedna kompetencja windykacyjna. W trakcie pierwszego dnia uczestnicy zdobywają pakiety technik windykacyjnych w zależności od osiąganych wyników. Ostatecznym celem gry jest zdobycie nagrody głównej ukrytej w sejfie.
Dzień 2.
Drugiego dnia wykorzystujemy Mobilne Call Center, dzięki czemu uczestnicy testują wygrane pierwszego dnia techniki i otrzymują informację zwrotną. To pozwala na przekształcanie wiedzy w umiejętności zanim jeszcze wrócą do codziennych obowiązków.
28 grudnia 2022
Schemat, plan, scenariusz, a może „wolna amerykanka”? Jakie korzyści, a jakie zagrożenia przynoszą te strategie? Jaka struktura podczas rozmowy windykacyjnej będzie najkorzystniejsza? Czy techniki windykacyjne będą działać stosowane gdziekolwiek? Czy można mieć w firmie kilka różnych schematów? Dlaczego tak wielu reaguje alergicznie, gdy słyszy schemat rozmowy?
8 lutego 2018
Czy zdarzyło Wam się kiedykolwiek wyjść ze szkolenia z segregatorem, do którego nigdy nawet nie zajrzeliście? A może dostaliście kiedyś taki skrypt, że już sama jego okładka mówiła: nie idź tą drogą, pod żadnym pozorem mnie nie otwieraj! I zaufaliście temu pierwszemu wrażeniu, w efekcie czego materiał wylądował na dnie najniższej szuflady?
5 listopada 2022
Usłyszałem ostatnio po raz n-ty: „dłużnicy są dzisiaj wyedukowani”. I coś we mnie pękło. „A Twoi windykatorzy nie?” – odparłem. Jak wyedukowany jest dłużnik? Oczywistym jest, że mamy dziś łatwy dostęp do wszelkiego rodzaju informacji. Sądzić jednak, że dłużnik zapytany o kilka dość kluczowych dla jego finansów kwestii potrafiłby na nie odpowiedzieć jest naiwne. Jak […]