Zamknij
Architekci Windykacji | Szkolenia windykacyjne
Blog.

Jak reagować na pytania klientów w zakresie: umorzeń, przedawnień czy upadłości (wideo)

Jak reagować na pytania klientów w zakresie: umorzeń, przedawnień czy upadłości (wideo)

Podczas rozmów windykacyjnych mogą pojawić się takie pytania ze strony klienta, które pozostawione bez odpowiedzi nie pozwolą na efektywne negocjacje. Najczęściej wymagana jest wtedy od windykatora wiedza w zakresie produktu, który obsługuje lub w zakresie prawa. W poniższym wideo Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Garwolinie Daniel Wasiak, odpowiada na najczęściej pojawiające się ze strony dłużnika wątpliwości w tym drugim obszarze.

Do Twoje dyspozycji oddajemy rozmowę w wariancie wideo, jak i samego audio, jeśli wolisz formę podcastową.

Poniżej lista pytań wraz z czasem filmu, w którym zostają zadane.

1:35 Komornika już mam ustawcie się w kolejce. Czy faktycznie tak jest, że tworzy się kolejka wierzycieli?

09:41 Ale ja ogłosiłem upadłość. Co tak naprawdę dzieje się, gdy klient złoży wniosek o upadłość?

14:41 Panie tu ciągle ktoś dzwoni, on wyjechał zagranicę. Co się dzieje z działaniami windykacyjnymi oraz egzekucyjnymi w takiej sytuacji?

20:01 A dlaczego moje konto jest zajęte, jak ja nie jestem dłużnikiem? Kiedy i w jaki sposób dochodzi do takich zajęć?

24:03 Jak zacznę spłacać, to zatrzymacie mi te odsetki? Co odpowiada komornik?

28:00 Czy umorzenie wstrzymuje odsetki?

34:30 Jak to, przecież ja tę pożyczkę w 2015 brałem, to się jeszcze nie przedawniło? W jaki sposób sprawy się przedawniają?

42:40 Jak windykuje komornik?

Audio:

Wideo:

Nowa wiedza co miesiąc na Twojej skrzynce! Ebook w prezencie na start.

Subskrybuj i zgarnij prezent!

Nowa wiedza co miesiąc na Twojej skrzynce.

Proszę czekać...

Sprawdź skrzynkę  i odbierz ebooka. 

Zobacz spis wszystkich artykułów
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Książki dla windykatorów

Pracujesz w windykacji i chcesz robić to dobrze – ale nie kosztem własnego spokoju? Te książki to praktyczne wsparcie w codziennych rozmowach, negocjacjach i radzeniu sobie z emocjami – zarówno klientów, jak i własnymi. To zbiór konkretnych technik i doświadczeń, które pomogą Ci lepiej dogadywać się z ludźmi, skuteczniej odzyskiwać należności i… spokojniej kończyć każdy dzień.

Podręcznik windykatora